Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
Економічні статті
Менеджмент
Маркетинг
Мікроекономіка
Макроекономіка
Фінанси підручники
Початкова школа
Головна » Статті » Економічні статті

Огляд торгового режиму країни


Робоча група спочатку здійснює огляд торгового режиму кра-їни на основі підготовленого та наданого нею меморандуму про зовнішньоторговельний режим. Оскільки Члени СОТ прагнуть зрозуміти економічну та торговельну систему претендента на вступ до СОТ (заявника), щоб переконатись у її відповідності вимогам і принципам організації, він повинен зібрати та предста-вити значний обсяг інформації, в тому числі інформацію щодо розвитку економічної та правової системи, стану приватизації, цінової й фінансової політики, валютної та банківської політики, торговельних договорів, митно-тарифної політики, статистичні дані тощо. В додатку 4 представлено формат меморандуму, який містить 7 стандартних розділів:
І. Вступна частина
II. Економічна політика
III. Основа прийняття та впровадження заходів (Урядова полі-тика)
IV. Режим торгівлі товарами
V. Режим стосовно торговельних аспектів прав інтелектуаль-ної власності
VI. Режим торгівлі послугами
VIІ. Торгово-економічні відносини з третіми країнами.
З огляду на комплексність структури меморандуму його під-готовка урядом країни-претендента є складним процесом, який може тривати кілька років. Після розповсюдження меморандуму, члени Робочої групи можуть поставити уряду письмові запитан-ня. Відповіді уряду в письмову вигляді передаються до Секрета-ріату, який збирає та розподіляє їх за темами, відповідно до роз-ділів меморандуму. Зазвичай проводиться декілька раундів «запитань-відповідей»: обов’язково до першого засідання Робо-чої групи і пізніше — між засіданнями Робочої групи.
Закони та нормативні акти, які стосуються приєднання, мають надаватися членам Робочої групи одночасно з меморандумом, щоб вони могли перевірити їх на відповідність вимогам СОТ. Проте на практиці чимало законів та нормативних актів переда-ється до СОТ вже після того, як було розповсюджено меморан-дум, оскільки більшість країн-претендентів перебуває або в пере-хідному періоді, або в процесі ринкових реформ, які вимагають значних змін у їхньому законодавстві.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 29.04.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS