Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
Економічні статті
Менеджмент
Маркетинг
Мікроекономіка
Макроекономіка
Фінанси підручники
Початкова школа
Головна » Статті » Економічні статті

Збори та формальності при імпорті та експорті

Будь-які збори, пов’язані з імпортом та експортом, що стягуються на кордоні, за винятком тарифів та зборів, які приравнено до внутрішніх податків, відповідно до Статті VIII ГАТТ "Збори та формальності, пов’язані з імпортом та експортом” мають відповідати таким вимогам:

-         бути співставними за своїм розміром з вартістю наданих послуг (тобто не перевищувати її);

-         не повинні мати на меті непрямий захист вітчизняних товарів;

-          не повинні являти собою оподаткування імпорту та експорту у фіскальних цілях.

Інакше кажучи, будь-які збори, встановлені за перевірку імпортованої продукції, незалежно від країни походження товару, мають бути пропорційними вартості наданих послуг та відповідними будь-яким зборам, що стягуються за перевірку аналогічних товарів вітчизняного виробництва. Найменш розвинуті країни у СОТ Ангола Бангладеш Бенін Буркіна-Фасо Бурунді Гаїті Гамбія Гвінея Гвінея-Бісау Джибуті Замбія Конго Лесото Це правило поширюється також на податки, збори, формальності та вимоги, пов’язані з імпортом та експортом, які встановлюються урядовими органами щодо: консульських операцій; кількісних обмежень; ліцензування; валютного контролю; статистичних послуг; документів, документації та сертифікації; аналізу та інспекції; карантину, санітарного контролю та дезинфекції; визначення походження. [1. с.448]

Країни-члени ГАТТ визнають необхідність у своїй практичній діяльності здійснювати заходи, спрямовані на спрощення процедур і обсягів зборів і формальностей, а саме:

-         зменшити кількість та номенклатуру зборів і платежів;

-         мінімізувати обсяг і складність імпортних та експортних формальностей;

-         зменшити і спростити вимоги щодо імпортної та експортної документації;

-         переглянути дію своїх законів і правил на вимогу іншої сторони чи договірних сторін. [1, с.448]

ХРОНОЛОГІЯ ПРИЄДНАННЯ КРАЇН ДО ГЕНЕРАЛЬНОЇ УГОДИ З ТАРИФІВ І ТОРГІВЛІ

Крім цього, будь-яка сторона не повинна в протекціоністських або фіскальних цілях накладати великих штрафів у разі незначних порушень митних правил чи процедур, не пов’язаних з фальсифікацію чи іншими нечесними діями і які можна легко усунути.

Хостинг від uCoz | П`ятниця, 17.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS