Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » Банківський маркетинг

Проведення досліджень

А. Камеральне дослідження (на робочому місці):
Переваги Недоліки
Часто дає повні відповіді на запитання, напрям у дослідженні Застаріла інформація
Дешево Не повністю задовольняє потреби мар-кетолога
Точна та надійна інформація Іноді інформацію важко знайти
Джерела інформації:
державні статистичні звіти, включаючи звіти Світового бан-ку, іноземних урядів;
фінансова преса, опубліковані маркетингові дослідження;
фірми, які спеціалізуються на економічній та технічній інфо-рмації;
зовнішні джерела: рахунки прибутків/збитків, балансовий звіт, документи обліку реалізації.
Б. Синдикативне дослідження: група осіб, яка проводить до-слідження, розподіляє між собою як вартість дослідження, так і його результати.
В. Послуги фахівців.
Вибір методу дослідження визначається цілим рядом зовніш-ніх і внутрішніх факторів, серед яких важливими є напрям і мета дослідження (див. табл. 9).
Таблиця 9
ЗМІСТ І МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ 
МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Напрям 
дослі-джень Мета досліджень Методи проведення
Розмір ринку Показати межу розши-рення діяльності банку на ринку.
Визначити граничні можливості зростання ринкового потенціалу. Камеральні дослідження урядових даних і публікацій у пресі.
Визначення розмірів конкуренції.
Проведення бесід з ключовими учасниками ринку.
Частка ринку З’ясувати позицію
у конкурентній бо-
ротьбі. Узагальнення даних досліджень клієнтів.
Вивчення даних про розмір операцій кон-курентів.
Проведення бесід з ключовими учасниками ринку.
Динаміка ринку Визначити політику впливу на ринок (збут). Огляд статистичних даних. Аналіз зміни обсягу операцій конкурентів.
Інтерв’ювання, бесіди з експертами.
Канали збуту Виявлення найбільш ефективних способів доведення продуктів до ринку. Інтерв’ювання клієнтів з метою визначен-ня, чому вони користуються даним кана-лом розподілу.
Отримання даних про канали конкурентів.
Рішення спожива-чів З’ясувати, як було прийнято рішення про користування даним продуктом. Інтерв’ювання клієнтів, визнання їх пріо-ритетів щодо ціни, якості, ступеня доступ-ності продукту та рівня обслуговування.
Спостереження за впливом зміни ціни на продукт та інструментів просування про-дукту на остаточний обсяг.
Ціни Визначити конкурентні ціни. Отримання відкритої інформації про ціни.
Інтерв’ювання кінцевих споживачів з метою з’ясування, чи пропонували їм цінові зниж-ки.
Отримання інформації за рахунок прове-дення експериментів.
Просу-вання продукту З’ясувати, як просу-вають продукти кон-куренти та які відомі продукти ринку. Огляд журналів, газет та інших комуніка-ційних каналів.
З’ясування у клієнтів, де вони отримали інформацію про продукт.
З’ясування, як багато витрачають конку-ренти на просування продуктів (прямі та непрямі методи).
Дослідження проводяться силами банку тільки тоді, якщо банк є досить потужним. Нижченаведена схема ілюструє розпо-всюдженість служб, які займаються маркетинговими досліджен-нями у різних галузях США.

 
Рис. 3. Організація маркетингових досліджень, % охоплення
Аналіз ринку
Послідовність проведення аналізу банківського ринку
Розстановка пріоритетів
Сегментування ринків
Визначення місткості ринків і сегментів на ньому
Ранжування цільових ринків за результатами банківської ді-яльності
Вибір ринків для розширення операцій

Хостинг від uCoz | Понеділок, 20.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS