Характеристика товарів SED - циганкова міжнародний маркетинг - Маркетинг - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » циганкова міжнародний маркетинг

Характеристика товарів SED

SED виробляє понад 140 найменувань ліків і косметики, включаючи такі групи товарів:
косметика з дерматологічним ефектом (натуральна косме-тика з природних грязей та на основі бджолиного молочка);
товари для схуднення;
дієтичні додатки (мультивітаміни і дієтичні додатки, виго-товлені повністю з натуральних продуктів);
ліки першої допомоги (Sedasteril — припускалося, що це буде найширша ланка товарів для всієї родини товарів SED);
товари гігієни зубів і ротової порожнини (зубні пасти, дезо-доранти, бактерицидні рідини, різні типи зубочисток).
Уже в 1992 році компанія продавала більше ніж половину своїх товарів за кордон: до Бельгії, Німеччини та Іспанії. В 1991—1992 роках SED почала продавати вітаміни до Угорщини, Чеської Республіки, Росії та Румунії. Почавши реалізовувати потенціал Східної Європи, керівництво фірми звернуло увагу на величезний ринковий потенціал України. Якщо в країнах Західної Європи SED реалізує весь спектр своїх товарів, то на ринках Схід¬ної Європи пропонується тільки група мультивітамінів. Це пояснюється такими обставинами:
неготовність споживачів сплачувати високу ціну за товари не першої необхідності;
низький розрахунковий чистий прибуток від реалізації всіх груп товарів;
незадоволений попит на мультивітаміни, незважаючи на іс-нування в кожній країні власного виробництва.
Наявність трьох видів вітамінів, які користуються попитом на цих ринках, тоді як SED пропонує 9 типів мультивітамінів.
Мультивітаміни SED позначаються фабричною маркою «Juva¬mine». Керівництво фірми приділяє велику увагу роз’яснен-ню важливості вітамінів для здоров’я та доброго самопочуття сучасного покоління. Слово «вітамін» прийшло в нашу мову від терміна «Vita», який перекладає з латинської як «життя». Вітаміни складають невід’ємну частину людського життя. Це органічна речовина, необхідна для гармонійного росту, підтримки життєвих функцій та надання сили організму. Ось чому наш організм повинен отримувати вітаміни щодня разом із їжею. Утім, дуже багато людей вважає, що їхній раціон досить добре збалансований. Швидке, нерегулярне споживання харчових продуктів, технології їх виробництва і збереження, техніка вирощування і 
переробки сільськогосподарських культур, пристрасть до спожи-вання так званих стимуляторів (таких, як кава, алкоголь чи тю-тюнові вироби) — фактори, що впливають на нестачу в організмі вітамінів. Крім того, наші потреби у вітамінах і мінералах є неоднаковими залежно від віку, статі, рівня активності і стилю життя. Це і є причиною того, що лабораторія «Juvamine» розробила 9 видів товарів для різних типів споживачів:
1. «На кожен день» — для практично здорових людей;
2. Захисні, антистресові;
3. Дитячі на кожен день;
4. Для людей, які працюють в екологічно небезпечних місцях (водії, поліграфісти та ін.);
5. Для спортсменів та людей з великим фізичним навантажен-ням;
6. Для регулювання процесу набуття смаглявості та запобі-гання сонячним опікам;
7. Для поліпшення стану та вигляду шкіри;
8. Для жінок;
9. Для підтримки статевої функції чоловіків і жінок.
Усі мультивітаміни пропонуються у капсулах по 45 одиниць в одній упаковці (розраховано на 1,5 місяця споживання). Термін зберігання продукції — 3 роки. Товари під фабричною маркою «Juvamine» відповідають стандартам, установленим Європей-
ським Союзом. Формули цих товарів містять рекомендований для підтримки організму склад вітамінів і мінералів, необхідних для щоденного прийому.
Ці докази, які пояснюють необхідність споживання вітамінів в умовах сучасного життя, були необхідні для проникнення в суть маркетингової стратегії компанії стосовно поширення і просу-вання її товарів. SED стверджує, що мультивітаміни — це не лі-ки, а щоденні добавки до харчових продуктів. Тому вони повинні продаватися не в аптеках, а в торговельній мережі (супермарке-тах та гіпермаркетах).
Для того, щоб прийняти рішення про проникнення на ринок України, слід було провести дослідження і мати необхідні та достат¬ні дані про стан і тенденції розвитку цього ринку. 1993 року фірма замовила маркетингове дослідження ринку вітамінів України.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 05.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS