Schreder Belgium — Vatra Schreder-Ternopol - циганкова міжнародний маркетинг - Маркетинг - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » циганкова міжнародний маркетинг

Schreder Belgium — Vatra Schreder-Ternopol

Бельгійська компанія Schreder є відомим і найбільшим проду-центом освітлювальної апаратури в Європі та у світі. Про високу конкурентоспроможність продукції компанії свідчить той факт, що вона стала переможницею в міжнародному тендері на осна-щення електроосвітлювальним обладнанням тунелю під Ла-Ман-шем. Основну номенклатуру продукції, що виробляє Schreder, становить група освітлювальних приладів:
1. Декоративні світильники (9 видів).
2. Зовнішні (вуличні) ліхтарі та освітлювальні прилади (16 ви-дів).
3. Промислові освітлювальні прилади (10 видів).
4. Освітлювальні прилади для стадіонів та спортивних споруд (5 видів).
5. Апаратура та прилади для освітлення мостів і тунелів.
6. Прожектори та потужні ліхтарі для освітлення аеропортів, вокзалів, площ, гірськолижних курортів.
Останнім часом фірма диверсифікувала виробництво на зву-ко¬поглинаючі щити (загорожі) для трас та приміських територій. Основними замовниками (покупцями) продукції фірми в усіх країнах є міністерства (громадських робіт, комунального господарства, транспорту — залежно від компетенції), що дають приблизно 40 % кількості замовлень, та муніципалітети (60 % за-явок).
Налагодження виробництва звукопоглинаючих щитів було обумовлено не тільки тим, що в освітлювальних приладів та у щитів один замовник — міністерства та муніципалітети, а й ба-жанням керівництва Schreder створити своїй фірмі імідж борця з шумом та забрудненням навколишнього середовища (соціально-орієнтований маркетинг).
Компанія є прибутковою з 1946 року і щорічно виплачує диві-денди своїм акціонерам. У 25-ти структурних підрозділах Schreder по всьому світу (філіали, спільні підприємства) працює 1200 осіб, з них 400 — в Бельгії.
Пріоритетною стратегією виходу Schreder на зарубіжні ринки є створення спільних підприємств. Засновуючи за кордоном спіль¬не підприємство фірма розглядає внутрішній ринок цієї країни як основний для створеного СП. У заснуванні спільних підприємств Schreder дотримується принципу «Шукаємо партнера, а не країну!».
У 1994 році фірма мала спільні підприємства в таких реґіонах та країнах: Європа — Велика Британія, Італія, Іспанія, Нідерланди, Німеччина, Португалія, Угорщина, Україна, Франція, Югославія, Північна Америка — Канада, Сполучені Штати Америки, Латинська Америка — Болівія, Еквадор, Колумбія, Нікарагуа, Перу, Азія — Китай, Ліван, Малайзія, Саудівська Аравія, Африка — Єгипет.
Найближчим часом керівництво фірми планує створення спі-ль¬них підприємств в Індії, Індонезії та у В’єтнамі.
Створенню спільного підприємства в Україні, яке почало пра-цювати з 1992 року, передував майже чотирирічний період діло-вих переговорів та контактів, що почався зі знайомства представ-ників двох фірм — Schreder та «Ватра» (Тернопіль) — у 1988 році на міжнародній виставці в Угорщині. З 1990 року розпоча-лася реальна робота з відкриття заводу в Тернополі. Тернопіль-
ське виробниче об’єднання «Ватра» — у ті роки найбільше в СРСР підприємство з виробництва не лише промислових та зов-нішніх освітлювальних приладів, а й побутових світильників (на-стільних ламп, бра, люстр). 1988 року на підприємстві працювало 10 тис. осіб, у 1994 — 6 тисяч. Чисельність працівників спільного підприємства Vatra Schreder Ternopol становить 70 осіб.
Внеском бельгійської сторони у спільне підприємство було нове обладнання для виробництва освітлювальної апаратури, а внеском української — 5 тис. м2 виробничих приміщень і додат-кове обладнання.
У ході переговорів щодо створення спільного підприємства обидві сторони розраховували на виробництво 200 тис. світильників на рік. З широкого асортименту продукції фірми Schreder для виробниц¬тва в Україні були відібрані тільки чотири товари: ліхтарі для освітлення вулиць типу Z1 та Z2, а також потужні прожектори RT3 та RT4. Фактичні обсяги виробництва на тернопільському СП становили:
1992 рік — 20 тис. одиниць;
1993 рік — 27 тис. одиниць;
1994 рік — 50 тис. одиниць.
За 1989—1993 роки зарубіжні інвестиції Schreder до різних проектів сягнули 250 млн BF (7—8 млн американських доларів). 
У відкриття заводу в Тернополі Schreder та SBI інвестували понад 4 млн доларів США. SBI — це Бельгійська корпорація з міжнародного інвестування (Societe Beige d'lnvestissement International).
Ухвалюючи рішення щодо підтримки проекту фірми Schreder в Україні, SBI брала до уваги такі позитивні моменти:
середній розмір проекту як за вартістю, так і за термінами реалізації;
цілковите взаєморозуміння з керівництвом Schreder;
енергійна, оптимістична, конструктивна поведінка керів-ництва компанії Schreder;
досвід роботи фірми в різних реґіонах світу та в «склад-них» країнах;
добре знання свого продукту та досвід його адаптації до вимог зарубіжного ринку;
імідж поміркованої у фінансових витратах фірми.
Через три роки від початку реалізації проекту створення спі-ль¬ного підриємства в Україні ні Schreder, ані SBI не отримали доходу, на який розраховували, а само СП переживає важкі часи становлення. 1993 року з метою завантаження виробничих поту-ж¬ностей підприємство виробляло продукцію, яку замовляв Schreder для подальшої реалізації на ринку Індії.

Хостинг від uCoz | Субота, 10.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS