SED-вибір зарубіжного ринку - циганкова міжнародний маркетинг - Маркетинг - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » циганкова міжнародний маркетинг

SED-вибір зарубіжного ринку

SED (Societe Europeenne de Diffusion) — один із найбільших виробників і продавців мультивітамінів, ліків та косметики у Франції. Ця компанія була заснована в 1987 році. Нині — це лі-дер у світі дієтичних додатків з фабричною маркою «Juvamine».

Діловий профіль SED
Капітал 1 мільйон $ США (6.000.000 F F)
Власність 100 % приватна
Кількість працівників 1991 — 80 чол.
1992 — 90 чол.
1993 — 100 чол.
Щорічний обіг 1991 — 6 мільйонів $ США (90 М F F)
1992 — 10 мільйонів $ США (150 М F F)
1993 — 16 мільйонів $ США (2000 М F F)
Чистий прибуток 1991 — 300,000 $ США (5 М F)
1992 — 600,000 $ США (10 М F)
1993 — 1 мільйон $ США (15 М F)
Тип споживачів Дистриб’ютори харчових продуктів

Хостинг від uCoz | Понеділок, 05.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS