Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Фактори успіху на інформаційному ринку

Обов’язковою умовою успішної роботи на ринку для будь-якої інформаційної структури є оцінка стратегії основних конку-рентів. Найважливішими є такі фактори: 
частка конкурентів на ринку за видами ІПП;
частка готових виробів, периферійних технічних засобів, комплектування і запасних частин, витратних матеріалів конку-рентів;
обсяг товарообігу конкурентів;
фірмовий знак і назва продукції конкурентів;
системи і канали збуту конкурентів;
величина сфери збуту конкурента;
способи доставки продукції конкурентів;
види і засоби реклами конкурентів;
використання конкурентами виставок, презентацій;
рівень сервісного обслуговування;
дизайн продукції конкурента;
експортний потенціал;
фірми, організації, що підтримують конкурента;
переваги конкуруючих інформаційних продуктів.
Урахування цих факторів дасть змогу зробити висновок про номенклатуру інформаційних продуктів, цінову політику, розра-хувати збутові витрати конкурентів, виявити товар ринкової но-визни, визначити витрати конкурентів на рекламу та просування товару.
Доцільно розглядати стратегію кожного конкурента окремо, визначаючи ключові фактори успіху кожної стратегії. Знайдені слабкі сторони конкурентів мають бути враховані інформацій-ною структурою для визначення власних ключових факторів ус-піху. У результаті приймається рішення, за якими показниками необхідно випередити конкурентів, а за якими — триматися з ними на одному рівні або ж навіть їм поступитися. Для цього до-цільно встановити: запити, яким задовольняє даний продукт; ступінь задоволення цих запитів порівняно з конкуруючими про-дуктами; ціль використання продукту споживачами; здатність інформаційного продукту досягти поставленої споживачем цілі; відповідність продукту вимогам ринку; самостійний продаж про-дукту або в комплексі з іншими; ефективні методи продажу; «ву-зькі місця» у просуванні товару та шляхи усунення їх.
У ряді випадків інформаційна структура неспроможна оволо-діти певними ключовими факторами самостійно. Тоді слід відмо-витися від виходу на даний ринок із даним інформаційним про-дуктом або спробувати вирішити цю проблему з партнерами.
Для успішної діяльності інформаційної структури в умовах ринку необхідно з’ясувати конкурентоспроможність запропоно-ваних споживачу інформаційних продуктів. Це можна досягти за рахунок порівняння конкуруючих товарів. Слід ураховувати, що конкурентоспроможність залежить від конкретного ринку та часу продажу (для товару сезонного попиту).
Діапазон можливостей збуту кінцевих продуктів інформацій-ного виробництва залежить від багатьох факторів. Так, для успі-ш¬ної реалізації інформаційного продукту інформаційна структура повинна враховувати те, що споживача завжди цікавлять лише ті властивості продукту, які необхідні для задоволення його потреб. Перевищення таких вимог тягне за собою збільшення ціни продукту, а отже, зниження конкурентоспроможності.
Інформаційна структура не повинна ототожнювати якість ін-формаційного продукту та його конкурентоспроможність, бо якість — це корисність продукту, а конкурентоспроможність ви-значає цю корисність у конкретних умовах застосування.
Конкурентоспроможність значною мірою залежить від ком-плексності пов’язаних із продуктом послуг.
Для виробника конкурентоспроможність продукту дасть мож-ливість вирішити питання про збільшення обсягу виробництва (розширення та створення нових виробничих потужностей).
Конкурентоспроможність інформаційних продуктів пов’язана з рівнем збуту на стадіях їх життєвого циклу. В момент вторг-нення на ринок конкурентоспроможність є найвищою. Виробни-ки повинні забезпечити достатньо масовий вихід і постачання продуктів на ринок, щоб цілком задовольнити існуючий та зрос-таючий попит. У протилежному випадку виробники можуть утратити потенційних споживачів.
Щоб забезпечити належний рівень продажу, виробник пови-нен підтримувати вищий ніж у конкурентів показник конкурен-тоспроможності товару. За однакового рівня конкурентоспромо-жності, коли ринок захоплений конкурентами, споживач віддає перевагу «старим» інформаційним товарам. У цьому разі рівень продажу відставатиме від даного показника конкурентів.
Поява на ринку нових інформаційних продуктів конкурентів (з високою конкурентоспроможністю) змінює тривалість стадій життєвого циклу товару. Він здатний змінювати зростання про-дажу кінцевого продукту даної інформаційної структури, зупи-нити вихід його на стадію насичення та одразу перейти до стадії спаду.
Достовірні відомості про дії та наміри конкурентів допомага-ють фірмі здійснювати успішний збут власної продукції на дано-му ринку. Докорінні зрушення в засобах конкурентної боротьби характеризують винятково високу активність фірм у комплекс-ному вивченні ринку.

Хостинг від uCoz | Неділя, 19.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS