Основний підхід до вибору методу аналізу - інформаційний маркетинг - Маркетинг - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Основний підхід до вибору методу аналізу

Перш ніж вибирати метод аналізу маркетингової інформації, необхідно прийняти до уваги такі практичні міркування:
будь-який аналіз інформації — процес поетапний;
основою класифікації інформації можуть бути різноманітні фактори і системи координат. Класифікації можна продовжувати до нескінченності;
деякі фактори і системи координат базуються на природних і найбільш очевидних відмінностях. У маркетингу найчастіше йдеться про конкретний ринок і товар;
сутність і глибина аналізу залежать від виду наявної інфор-мації. Для чіткого розмежування груп необхідно передбачити всі можливі типи класифікації і порівнянь, а потім уже проводити вимірювання в групах;
проведенню достатньо якісного аналізу найчастіше заважає обмежений обсяг наявної інформації.
Збирання допоміжної інформації для об’єктивного та реаль-ного аналізу функціонування підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища — процедура пошуку інформації із зов-нішніх джерел. Або проводиться дослідження власними силами для вирішення поставленої проблеми за недостатності вже отри-маної інформації з визначених джерел. Ця процедура має більш планомірний характер.

Хостинг від uCoz | Субота, 10.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS