Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Розподільна та збутова діяльність на інформаційному ринку Європи

В Європі є близько 600 компаній, які займаються дистрибуці-єю програмного забезпечення, з них близько 200 спеціалізуються в таких сферах, як об’єктно-орієнтоване ПЗ і CAD. Близько 500 компаній займаються постачанням комплектування ПК, майже 600 — дистриб’ютори ПК і периферії, причому половина фірм працює одночасно і в тому, і в іншому секторі. Приблизно 500 компаній зосередили свої зусилля на такому сегменті, як поста-чання мережевого обладнання, і тільки 300 орієнтуються на про-дукцію для домашніх користувачів. Перелік найбільших дис-триб’юторів наведено в табл. 9.1.
На думку аналітиків, на європейському ринку сьогодні спо-стерігається неухильне зниження цін на масові продукти і праг-нення постачальників використати більш ефективні канали для розширення своєї присутності в певних секторах ринку.
Падіння цін для багатьох компаній призвело до того, що при-буток дистриб’юторів при виконанні операцій істотно знизився. При цьому, як зазначають фахівці, найгірший стан спостерігаєть-ся саме у великих компаніях. Що стосується другого моменту, то суть його полягає в перегляді постачальниками своїх схем збуту і зменшенні кількості дистриб’юторів, причому, іноді від цього виграють широкоспеціалізовані, а іноді вузькоспеціалізовані дистриб’ютори. 
Тому зрозуміло, що вендори все більше орієнтуються на невеликих спеціалізованих дистриб’юторів.
Таким чином, за винятком своїх гігантських розмірів, ніякої серйозної загрози провідні дистриб’ютори для дрібних дис-триб’юторів не являють. Чекати її спеціалізованим і національ-ним дистриб’юторам треба з іншого боку. Загроза полягає у пе-реході продуктів, що продаються ними, в розряд масових.
Таблиця 9.1
НАЙБІЛЬШІ ДИСТРИБ’ЮТОРИ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ 
НА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ РИНКУ (за даними PC EUROPE)
Компанія Країна, де розташована штаб-квартира компанії Річний приріст, %
CHS США 35
Tech Data США
Ingram Micro США 29
Actebis Німеччина 18
Raab Karcher Німеччина 11
Maxdata Німеччина 27
Arrow США 24
Scribona Норвегія 31
Also Швейцарія 52
Target Голландія –2
Tekelec Europe Франція 4
ISA International Великобританія 14
Northamber Великобританія 11
Optiland Голландія -3
Lion Німеччина 14
Azlan Великобританія 15
Anixter Europe Німеччина 100
Ideal Великобританія 30
Open Gate Італія 23
Datrontech Великобританія 8
Avnet Голландія 68
Ilion Голландія 100
Medion Німеччина 100
Sharptext (включаючи Micro Р і Gem) Великобританія 21
Copaco Голландія 100
DLI Іспанія 17
Eurobridge Голландія 0
Westcoast Великобританія 16
Magirus Німеччина 22
ISA France Франція 100
Якщо розглядати компанії, обсяги продажу яких становлять приблизно від 400 млн до 1 млрд дол., то їх можна розбити на два основних типи: загальноєвропейські спеціалізовані та національні загальноспеціалізовані дистриб’ютори. Другий тип поступово зникає: у Франції таких уже немає, по одному залишилося у Великобританії, Іспанії, Італії, Німеччині та Швейцарії. Пов’язано це з тим, що деякі провідні національні дистриб’ютори в міру зниження прибутку перебудовують свою діяльність, орієнтуючись на більш спеціалізовані ніші. У багатьох загальноєвропейських спеціалізованих дистриб’юторів темпи збільшення обсягів продажу (в грошовому вимірі) комп’ютерних компонентів внаслідок зниження цін сповільнюються. 
За оцінками фахівців, найбільш ефективними сьогодні є націо-нальні спеціалізовані дистриб’ютори, що працюють лише з декі-лькома постачальниками. Як приклад тут можна навести RBR і Westcom, темпи зростання яких становили відповідно 100 і 50% (обидві компанії належать південноафриканському гіганту Datatec). При цьому багато компаній займаються субдистрибуцією, яка ще два роки тому здавалася безперспективною.
Ураховуючи все викладене, для успішного бізнесу європейсь-кий дистриб’ютор повинен забезпечувати своїм постачальникам і дилерам унікальний набір послуг. Для дилерів — це низькі ціни, дуже малі терміни постачання, що дають їм змогу знизити витра-ти на складування, або надання технічної підтримки. Для поста-чальників — це програми, завдяки яким вони зможуть проникати на нові ринки, знижувати свої складські витрати або витрати на підтримку.
Сьогодні ринкова частка вимірюється великими постачальни-ками не для кожної країни, а для кожної групи продуктів або групи клієнтів, і успіх матимуть дистриб’ютори, які основну свою увагу приділяють тільки декільком категоріям продуктів.


Хостинг від uCoz | Понеділок, 20.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS