Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Сектор навчальних послуг

Послуги, пов’язані з навчанням або консультуванням, дуже поширені, оскільки необхідні абсолютно всім користувачам. Без-ліч подібних послуг ми одержуємо зовсім безкоштовно або у 
формі порад друзів і знайомих, або як додаток до купленої техні-ки чи ПЗ. Якщо у вас немає безкоштовних каналів одержання цих послуг, то їх можна придбати.
Навчання як платна послуга з’явилася практично одночасно з масовим поширенням комп’ютерів у державних і комерційних організаціях (початок 90-х рр.). Загальна комп’ютерна безгра-мотність нашого населення сприяла розквіту фірм, що пропону-вали скорочені курси операторів ПЕОМ. Однак нині попит на цей вид послуг значно скоротився, зменшилася кількість ого-лошень, що пропонують навчити роботи з ПК тощо. Свою роль тут відіграли вищі навчальні заклади, що впровадили в навчальні програми спеціальні курси, і спеціалізовані фірми. Остан-
ні, як правило, пропонують навчання не тільки комп’ютерних, 
а й багатьох інших спеціальностей: менеджер, бухгалтер, сек-
ретар, економіст тощо. Послуги, пропоновані ними, здебільшо-
го купуються приватними особами з метою працевлаштування 
в майбутньому. Деякі фірми практикують допомогу в працев-лаштуванні випускників або пропонують послуги кадрових агентств.
Як правило, виникає необхідність у трьох типах послуг:
навчання комп’ютерної грамотності; 
навчання роботи з конкретним програмним продуктом; 
консультації з якихось конкретних проблем.
Програмне забезпечення постійно оновлюється, і далеко не всі здатні самостійно його опанувати. Особливо актуально це для організацій, що масово переходять на якусь нову систему. Компанії, що експлуатують інформаційну систему, змушені погодитися з необхідністю навчання системних адміністраторів, але економлять на навчанні основної маси співробітників.
Найбільш популярними є авторизовані курси з підготовки си-стемних адміністраторів Novell і Microsoft. Проте спеціально роз¬роблений компанією п’ятиденний курс для користувачів Micro¬soft Office 95 не користується попитом, скоріш за все, через високу вартість курсів — $ 200.
Якщо вам потрібне навчання за якою-небудь комп’ютерною спеціальністю з видачею сертифіката на трьох мовах, можна звер¬татися у фірму, що займається підготовкою фахівців. Деякі з них існують на базі вищих навчальних закладів (наприклад, «Перспектива-ХХ століття» і «Софт-Україна» у НТУУ «Київський політехнічний інститут»), де заняття проводять професійні викладачі. Вартість звичайного курсу для початківців із забезпеченням необхідною літературою — 120—140 грн., поглибленого —180 грн. У деяких фірмах надаються 10%-ні знижки школярам і сту-
дентам. Курси підготовки професійних користувачів (дизайнер комп’ютерної графіки, верстальник) коштують дорожче (200—250 грн.). 
Організаціям, зацікавленим у навчанні своїх співробітників, краще звертатися до спеціалізованих фірм. Навчання може про-водитися на території замовника. При цьому вартість послуги становить 10—15 грн. за годину на кожного користувача, а при підготовці адміністратора інформаційної системи — до 40 грн. за годину.
За комплексного обслуговування інформаційної системи у фі-р¬мі, що надає такі послуги, близько 70% навчальних послуг іде у складі пакетів послуг. У такому разі майже 90% тих, хто навча-ється, є користувачами і тільки 10% — адміністраторами ЛОМ. 

Хостинг від uCoz | Неділя, 19.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS