Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Структура, орієнтована на конкретні продукти і послуги

Така структура дає можливість уникнути недоліків попередньої структури. Її з успіхом застосовують великі виробники інформаційних продуктів і послуг, діяльність яких спрямована на максимальний прибуток в умовах внутрішньої конкуренції між різними видами інформаційних продуктів і послуг. У структурі служби  передбачено нові підрозділи, орієнтовані на конкретні інформаційні продукти і послуги. Орієнтація полягає в управлінні прибутковістю даних інформаційних продуктів і послуг з допомогою маркетингу. За таких умов керівники нижчих підрозділів конкурують між собою в боротьбі за виділення ресурсів і прагнуть довести, що їх напрямок є найприбутковішим в організації.

Орієнтація на продукт дає можливість:
докладно розробити план маркетингу конкретних інформа-ційних продуктів і послуг;
оперативно реагувати на вимоги користувачів щодо характеристик інформаційних продуктів і послуг;
ефективно координувати взаємодію фахівців у галузі ви-вчення ринку і реклами збуту;
швидко усувати недоліки в процесі виробництва інформа-ційних продуктів і послуг для підвищення якості продукції і кон-курентоспроможності;
стимулювати підвищення компетентності керівників нижчих підрозділів конкретних інформаційних продуктів і послуг;
прискорити підготовку кадрів за функціональними напряма-ми з подальшою ротацією їх.
Недолік орієнтації на продукт — об’єктивні передумови, що призводять до перевищення керівниками нижчих підрозділів сво-їх повноважень. Це, зокрема: прагнення вийти на перших осіб організації, обійшовши служби маркетингу, для отримання най-більшого сприяння; послаблення окремих важливих функцій ма-р¬кетингу; активізація збутової діяльності, що має за мету швидко отримати прибуток; ігнорування довгострокових перспектив.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 20.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS