Структура, орієнтована на загальне керівництво - інформаційний маркетинг - Маркетинг - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Структура, орієнтована на загальне керівництво

Така структура  застосовується в умовах об’єднань, асоціацій і включає декілька незалежних організацій, що виробляють різноманітні інформаційні продукти та послуги. Кожна з них — самостійна госпрозрахункова одиниця; функціонує за прин¬ципом самоокупності і самофінансування. Залежно від специфіки діяльності будує свою структуру управління маркетингом на базі трьох варіантів, наведених вище. Завдання верхньої групи — концентрація ресурсів на найприбутковіших напрямах і координація інноваційної діяльності в галузі інформаційних продуктів і послуг, вироблення оптимальної політики управління ресурсами об’єднан¬ня в умовах конкуренції з аналогічними об’єднаннями.

Перевага структури полягає в тому, що вона забезпечує висо-ку дієздатність усієї організації і дає можливість глобально коор-динувати загальні проблеми (комерційна політика, реклама, уп-равління якістю).
Ця структура успішно функціонує, коли її верхній ешелон ро-зглядають як представника інтересів низових організацій без права втручання в їх господарську діяльність, тобто цілком ви-ключено адміністративно-командні принципи управління низо-вими організаціями.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 05.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS