Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Вимоги до програмних засобів маркетингу

Автоматизація будь-яких маркетингових функцій на підпри-ємстві передбачає наявність сукупності відповідних програмних модулів та інформаційних наборів даних. Вона залежить від 
організації маркетингової роботи на підприємстві, вибору струк-тури управління маркетингом, розподілу завдань і обов’язків пе-р¬соналу, способом передавання підрозділам підприємства маркетингової інформації аналітичного і рекомендаційного характеру, на якій базується прийняття рішень з питань асортиментної, технологічної, науково-технічної і фінансової політики підприємства.
У будь-якому разі необхідно дотримуватися головних правил системотехніки, а саме:
1. Кібернетичний підхід (визначення цілі маркетингової діяль-ності, моделювання структури та динаміки розвитку ринкових процесів, установлення прямих і зворотних зв’язків, декомпози-ція систем і модулів).
2. Відкритість, можливість доповнення та вдосконалення всьо-го комплексу та окремих компонент.
3. Внутрішня несуперечливість на рівні даних та управлінсь-ких процедур.
4. Мінімізація паперового документообігу.
5. Максимізація ефективності функціонування всієї системи.
6. Стандартизація і раціоналізація операцій та засобів технологічного процесу.
Програмне забезпечення повинно мати засоби для повного циклу досліджень починаючи з підготовки сценарію опитувань, дизайну анкет, уведення і контролю за введенням даних і закін-чуючи статистичною обробкою і графічним поданням результа-тів. Бажано, щоб усе програмне забезпечення використовувало єдину мову для опису сценаріїв опитувань і для розроблення зов-нішнього вигляду анкети. Структура програмного забезпечення повинна бути не тільки відкритою і модульною, але й дозволяти експортувати отримані результати в будь-які прикладні програми, а для підвищення надійності включати спеціальні засоби контролю.
У конкурентній боротьбі однією з умов виживання є профе-сійний інформаційний маркетинг. Найважливішими його складо-вими є виділення необхідного бюджету, залучення кваліфікова-них менеджерів з маркетингу, здатних пропонувати та ухвалю-вати правильні рішення.
Для ефективної роботи дуже важливо створити хорошу взає-модію комплексних програм автоматизації і власне маркетинго-вих програм.
У процесі маркетингу компаніям доводиться займатися дослі-дженням ринку, прогнозуванням продажу, рекламою і поширен-ням, обробкою замовлень, управлінням продажем тощо. Для ви-рішення всіх цих завдань необхідна обробка величезної кількості інформації з використанням як простих, так і складних спеціаль-них методів розрахунків. 
Одна з проблем роботи з маркетинговими програмами — кому вводити в них дані оперативного обліку, власної статистики компаній. Звичайно в штаті маркетингових відділів немає операторів, але якщо дані вводяться недостатньо підготовленим оператором, то в систему потрапляє «брудна» інформація, на чищення якої у подальшому витрачається багато часу. Замість повторного введення внутрішньої маркетингової інформації набагато раціональніше організувати її отримання з модулів бухгалтерії та обліку, потім, отримавши зовнішню маркетингову інформацію, спільно обробити її, виконати звичайні бухгалтерські й фінансові розрахунки з маркетинговими даними як вхідними. Таким чином можна провести стандартні (але вони ж і прогнозні) розрахунки собівартості і прибутковості товару, аналіз реальних фінансових та інших наслідків маркетингових заходів і зробити відповідні висновки.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 20.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS