Загальна схема планування маркетингу - інформаційний маркетинг - Маркетинг - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
основи маркетингу
Підручник з основ маркетингу, автор Войчак
котлер основи маркетингу
циганкова міжнародний маркетинг
Підручник з міжнародного маркетингу, автор Циганкова.
дурович маркетинг
інформаційний маркетинг
Підручник з інформаційного маркетигу, все про маркетингові інформаційні системи, автор Єжова
Банківський маркетинг
Підручник банківський маркетинг, все про маркетинг у банку, автор Нікітін
Головна » Статті » Маркетинг » інформаційний маркетинг

Загальна схема планування маркетингу

Залежно від обраної стратегії розвитку підприємства розроб-ляються стратегія і тактика маркетингу і формуються заходи ма-р¬кетингових програм.
Тактика маркетингу — це реалізація завдань підприємства на кожному ринку і по кожному продукту і послузі в конкретний період часу на основі стратегії маркетингу та оцінки поточної ринкової ситуації. При цьому проводиться постійне коригування задач відповідно до зміни кон’юнктурних та інших факторів (зміна індексу цін, загострення конкурентної боротьби, сезонне падіння попиту, зниження інтересу покупців до товару і т. ін.).
Найпоширеніші такі тактичні завдання:
розширити номенклатуру інформаційних продуктів і послуг на основі уточнених даних про попит на них;
посилити рекламну діяльність у зв’язку з падінням попиту на продукт;
знизити ціни на продукти і послуги для стимулювання збуту;
розширити асортимент сервісних послуг для споживачів ін-формаційних продуктів;
збільшити частку ринку у зв’язку зі скороченням обсягів продажу конкурентами;
удосконалити продукт або послугу відповідно до вимог кон-кретного ринку;
здійснити заходи зі стимулювання персоналу, що займається торговельними угодами і збутом ІПП.
У цілому тактика маркетингу має забезпечити:
сталий рівень прибутку;
активну діяльність комунікаційних служб на ринку;
швидке реагування на зміну ринкової ситуації;
ініціативність співробітників підприємства;
ужиття відповідних заходів на дії конкурентів;
коригування науково-технічної та виробничої діяльності пі-дприємства відповідно до змін вимог споживачів.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 05.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS