Теорія Й. Шумпетера - інноваційний менеджмент підручник - Менеджмент - Каталог статей - Все для студентів



Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
менеджмент персоналу
інформаційний менеджмент
стратегічний менеджмент
податковий менеджмент
Податковий менеджмент підручник
основи фінансового менеджменту
підручник фінансовий менеджмент
фінансовий менеджмент поддєрьогін
Поддєрьогін фінансовий менеджмент, підручник із предмету
Банківський менеджмент
Все про банківський менеджмент у статтях із підручника про банківський менеджмент
інноваційний менеджмент підручник
Все про інноваційний менеджмент, або менеджмент інновацій
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Підручник з предмету менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Головна » Статті » Менеджмент » інноваційний менеджмент підручник

Теорія Й. Шумпетера

Теорія Й. Шумпетера — рання концепція нововведень, висунута в
працях австрійського економіста Й. Шумпетера («Теорія економічного
розвитку»). Теорія стверджує, що розвиток економіки являє собою складний
циклічний процес, у якому спалахи нововведень спричиняють чергування фаз
кризи й розквіту. Він дав визначення нововведень, запропонував їх
класифікацію, виокремив за критерієм новизни нововведення базисні і
другорядні. Носієм нововведень Й. Шумпетер уважав підприємця, тому
розвиток інновацій залежав від якостей особистості підприємця, яким може
бути кожний. Сформулював ідею «ефективної конкуренції», яка зображує
ринковий механізм як ефективну взаємодію монополістичних сил, що базується
на конкуренції.

Хостинг від uCoz | Субота, 10.12.2016 | Вітаю Вас Гість | RSS