Така структура застосовується в умовах об’єднань, асоціацій і включає декілька незалежних організацій, що виробляють різноманітні інформаційні продукти та послуги. Кожна з них — самостійна госпрозрахункова одиниця; функціонує за прин¬ципом самоокупності і самофінансування. Залежно від специфіки діяльності будує свою структуру управління маркетингом на базі трьох варіантів, наведених вище. Завдання верхньої групи — концентрація ресурсів на найприбутковіших напрямах і координація інноваційної діяльності в галузі інформаційних продуктів і послуг, вироблення оптимальної політики управління ресурсами об’єднан¬ня в умовах конкуренції з аналогічними об’єднаннями.
Перевага структури полягає в тому, що вона забезпечує висо-ку дієздатність усієї організації і дає можливість глобально коор-динувати загальні проблеми (комерційна політика, реклама, уп-равління якістю). Ця структура успішно функціонує, коли її верхній ешелон ро-зглядають як представника інтересів низових організацій без права втручання в їх господарську діяльність, тобто цілком ви-ключено адміністративно-командні принципи управління низо-вими організаціями.
|