Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
менеджмент персоналу
інформаційний менеджмент
стратегічний менеджмент
податковий менеджмент
Податковий менеджмент підручник
основи фінансового менеджменту
підручник фінансовий менеджмент
фінансовий менеджмент поддєрьогін
Поддєрьогін фінансовий менеджмент, підручник із предмету
Банківський менеджмент
Все про банківський менеджмент у статтях із підручника про банківський менеджмент
інноваційний менеджмент підручник
Все про інноваційний менеджмент, або менеджмент інновацій
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Підручник з предмету менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Головна » Статті » Менеджмент » інформаційний менеджмент

Навчання та підвищення кваліфікації працівників в інформатиці


    Працівники підприємств підвищують свій освітянський і про-фесійний рівень, як правило, без відриву від виробництва двома шляхами:
•    через навчання (вечірня чи заочна форма) в закладах освіти — загальноосвітніх школах, технікумах, коледжах, вищих навчальних закладах (інститутах, університетах, академіях) то-що;
•    через різні курси підвищення кваліфікації та школи майстер-ності тощо.
    Все це сприяє значному підвищенню продуктивності праці на підприємстві. Ось чому підвищення рівня освіти і кваліфікації працівників без відриву від виробництва через мережі вечірньої та заочної освіти набуло значного поширення.
    Зважаючи на сказане, слід узяти до уваги, що відрядження, вечірні зміни тощо на підприємстві для зазначених працівників виключаються, відпустки в них здебільшого збігаються. І якщо не регулювати ці явища, то виконання виробничої програми зав-жди буде під загрозою.
    Метою складання вихідних відомостей є одержання інформа-ції, яка б характеризувала в різних аспектах стадії та процеси навчання й підвищення кваліфікації працівників у мережі вечір-ньої та заочної освіти. Це можуть бути відомості про тих, хто й де навчається та підвищує кваліфікацію, за якою формою нав¬чання, коли й на скільки днів необхідна відпустка для складання сесії або участі в зборі тощо.
    Ось чому в серпні кожного року (чи в інший час) потрібно складати за формою довідкової структури відомості про навчан-ня та підвищення кваліфікації працівників за структурними під-розділами (насамперед), а зведені відомості — по підприємству в цілому. Для структурних підрозділів ці відомості складають окремо за видами і формами навчання в порядку прізвищ. Крім «шапки», у графах форми зазначаються елементи об’єкта інфор-мації: показники форми навчання (вечірня, заочна), види навчання (загальноосвітня школа, технікум, інститут тощо), клас, семестр, курс, рік навчання, строки екзаменаційної сесії чи збору, категорія, професія чи посада, прізвище й табельний номер працівника й т. ін.
    У зведених формах графи з прізвищем і табельним номером працівника відсутні, а вводиться додаткова графа «кількість пра-цівників». Для складання цих відомостей використовується ма-сив про наявних і прийнятих працівників KADR (Блоки 1, 7, 8) на певну дату, а також спеціальні масиви регламентуючої інфор-мації REGLAMI і бібліотеки описаних форм вихідних документів BIBFORV.
    Оперативну інформацію про навчання та підвищення кваліфі-кації працівників той чи інший менеджер має змогу одержати на екрані ПЕОМ на будь-який час і в будь-якому розрізі.
    Так, для одержання оперативної інформації про працівників, які навчаються в закладах освіти, цеху № __ за станом на певну дату (форма 7.10), використовуються відібрані відповідні дані масиву про наявність і прийнятих працівників KADR (Блок 1 і 7) з даними на певну дату, а також спеціальні масиви REGLAMI і BIBFORV.
    ПЕОМ № _____   Форма 7.10
    ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ
про працівників, які навчаються в закладах освіти, цеху №____
за станом на певну дату
    Елементи об’єкта інформації        Кількість працівників, які навчаються
    форма навчання        вид закладу    
    1        2        3
    Кількість n-х працівників по f-м формах навчання (вечірня, за-очна) в z-х закладах визначається як підсумок відповідних показ-ників:
     ;    .
    Користувач цієї оперативної інформації має змогу також опе-ративно (по запиту) одержати відомість-розшифровку про пра-цівників, які навчаються в закладах освіти, цеху №__ за станом на певну дату (форма 7.11) і включені в попередню вихідну фор-му. Для одержання цієї інформації використовуються Блоки 1, 7 і 12 масиву KADR і спеціальні масиви REGLAMI і BIBFORV.
    ПЕОМ № _____   Форма 7.11
    ВІДОМІСТЬ-РОЗШИФРОВКА
про працівників, які навчаються в закладах освіти, цеху №____
за станом на певну дату
    Елементи
об’єкта
інформації        Табель-ний номер        Прізви-ще, ім’я
та по батькові        Посада (профе-сія)        Назва навчального
 закладу        Курс навчан-ня
(се-местр)        Період
сесії        Рік  закін-чення        Посада після
закінчення на-вчання
    форма
навчання        вид
закла-ду                            поча-ток        кінець        
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11
    
    Зазначимо, що такі відомості будуть вірогідними лише в тому разі, коли масив KADR регулярно оновлюватиметься й уточнюватиметься за всіма параметрами, пов’язаними з навчанням і підвищенням кваліфікації працівників.
    Складають і інші відомості про навчання та підвищення ква-ліфікації працівників, використовуючи відповідні блоки масиву KADR і спеціальні масиви REGLAMI і BIBFORV.

Хостинг від uCoz | Четвер, 14.11.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS