Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
менеджмент персоналу
інформаційний менеджмент
стратегічний менеджмент
податковий менеджмент
Податковий менеджмент підручник
основи фінансового менеджменту
підручник фінансовий менеджмент
фінансовий менеджмент поддєрьогін
Поддєрьогін фінансовий менеджмент, підручник із предмету
Банківський менеджмент
Все про банківський менеджмент у статтях із підручника про банківський менеджмент
інноваційний менеджмент підручник
Все про інноваційний менеджмент, або менеджмент інновацій
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Підручник з предмету менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Головна » Статті » Менеджмент » інформаційний менеджмент

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Вихідна інформація, яка формується системою об’єктивного інформаційного забезпечення менеджменту персоналу за допомогою механізму інформування зазначеним вище (див. п. 7.3) по¬рядком, в основному повністю забезпечує менеджерів персоналу організацій та установ.
Контроль за виконавчою дисципліною менеджерів персо-налу здійснюється в автоматизованому режимі таким чином.
Кожного дня реєстратор на ПЕОМ-реєстраторі відбирає з ма-сиву контролюючої інформації KONTRI записи, що характеризу-ють директивні строки виконання (Блок 2), що настають, напри-клад, «завтра».
Відібрані таким чином у повному складі записи характеризу-ють виконавців і документи, на які «завтра» повинні надійти варі-анти відповіді на питання, поставлені в цих документах.
Сформований робочий масив використовується для складання оперативної вихідної відомості — нагадування виконавцям-менеджерам персоналу про необхідність надання варіантів від-повідей такого-то числа на відповідні документи.
У складеній за довідковою структурою формі, яка надається на екран ПЕОМ виконавця, є такі графи, в яких зазначаються: елементи об’єкта інформації — код ПЕОМ, а інколи і структурний підрозділ, посада, прізвище та ініціали виконавця, а також дані про документ — тип документа, його вхідний номер, дата надходження і директивний строк виконання, а інколи і короткий зміст цього документа.
Зазначена форма використовується як реєстр розсилання по мережі на кожну ПЕОМ, код якої є в відомості, лише тієї інфо-рмації, що стосується даного виконавця. Ця інформація слугує лише оперативним нагадуванням про наближення строків над-силання варіантів відповіді на одержаний для виконання доку-мент.
Крім того, велике значення мають відомості про виконавчу дисципліну менеджерів персоналу за певний період, що скла-даються за структурними підрозділами. В складанні цих відо-мостей використовується масив контролюючої інформації KONTRI.
Зведену відомість про виконавчу дисципліну менеджерів пер-соналу, наприклад, по підприємству в цілому в певному періоді складають за формою з повною структурою, у графах якої зазна-чені: елементи об’єкта інформації — посада, прізвище та ініціали виконавця, структурний підрозділ, код ПЕОМ, а також дані про виконавчу дисципліну — тип документа, кількість документів даного типу, які передані на виконання в певний термін, дата надходження документа до виконання, директивний строк виконання, дата фактичного виконання, результат виконання — кількість документів, що виконані вчасно; кількість документів, що виконані з запізненням на 1, 2, 3 і т. д. днів; кількість документів, які не виконані зовсім.
Спочатку по кожному документу даного виконавця визнача-ються результати виконання (порівнянням дати фактичного ви-конання з датою — директивним строком виконання) в днях, які можуть бути: рівними нулю, коли виконано вчасно, з запіз-ненням — мінус 1, 2, 3 і т. д. днів, або не виконано зовсім. Потім кількість відповідних документів підраховується за типом документа й зазначається в відповідних графах. Баланс кількості документів визначається таким чином: кількість переданих на виконання документів повинна відповідати такій самій кількості, яка одержана шляхом складання показників у таких графах: виконано вчасно, виконано з запізненням на 1, 2, 3 і т. д. днів, не виконано зовсім.
Використовуються зазначені дані при атестації менеджерів персоналу, формуванні якісного складу керівного персоналу 
й т. ін.
При необхідності (наприклад, при атестації) за даними цього ж масиву можна потім одержати аналітичну відомість-розшифровку по кожному виконавцю за певний період. Відомість складається за формою довідкової структури, графи якої мають ті самі назви, що і в журналі контролюючої інформації.
Крім зазначених, можна складати зведені відомості про кіль-кість документів, які надійшли до установи, по їх типах за пев-ний період, використовуючи масив журналу реєстрації вхідних документів і листів REGVHOD. У складеній формі за довідковою структурою в графах зазначаються: елементи об’єкта інформації — від кого надійшов і тип документа, а також кількість докумен-тів, що надійшли, по кожному типу і установі, яка направила до-кумент.
Якщо додати до зазначеної форми інші показники (директив-ний строк виконання і дату відправлення відповіді на документ), то можна аналізувати виконавчу дисципліну протягом певного періоду по установі в цілому.
Складають і інші вихідні форми, за допомогою яких можна аналізувати виконавчу дисципліну менеджерів персоналу за всіма ознаками.
Таким чином, викладена технологія повністю забезпечує на-дійний облік службових документів і контроль за їх виконанням менеджерами, яким доручено обробку, розгляд, реагування, виконання тощо цих документів за допомогою ПЕОМ.
Як приклад розглянемо складання вихідних документів з ме-тою інформування менеджерів персоналу в комерційних, ощад-них та інших банках.
Для складання зведеної відомості про штатну чисельність та наявний склад керівного персоналу по такому-то банку в ці-лому за станом на певну дату, включаючи його філіали, викори-стовують такі дані:
блока 1 масиву штатного розкладу банку SHTAT, включаю-чи його філіали;
блока 1 масиву про наявний склад і прийнятих працівників банку KADR, включаючи його філіали (за станом на певне чис-ло);
спеціальних масивів регламентуючої інформації REGLAMI та бібліотеки описаних форм вихідних документів BIBFORV.
Ця форма може складатись за повною (див. форму 1-п в п. 7.2) чи за короткою структурою (форма 8.3).
ПЕОМ № 001. Форма 8.3
ЗВЕДЕНІ ВІДОМОСТІ
про штатну чисельність та наявний склад керівного 
персоналу по банку в цілому за станом на певну дату
Елементи об’єкта інформації Відхилення
Категорія 
персоналу Посада
(професія) Номер філіалу Кількість «плюс»/»мінус» %
1 2 3 4 5

Як бачимо, ця зведена відомість компактна, має невеликий об-сяг інформації, а результатна інформація приведена у вигляді відхилень фактичної чисельності від штатної, тобто вміщує еле-менти аналізу.
У цій відомості є підсумки результатної інформації (Кількість і %): по посаді (професії), категорії персоналу і банку в цілому.
Зазначимо, що ця зведена відомість може складатися таким чином, що показники елементів об’єкта інформації будуть згруповані в іншій послідовності.
Наприклад, на першому плані стоятимуть номери філіалів, а за кожним філіалом — дані про відхилення: за категоріями персоналу і посадою (професією). В іншому варіанті — дані про відхилення будуть згруповані за категоріями персоналу, а за кожною категорією дані щодо кожного філіалу в розрізі посад (професій).
Використовують ці зведені відомості для аналізу укомплекто-ваності штату як банку в цілому, так і його філіалів (залежно від розміщення елементів об’єкта інформації).
Складають і інші відомості як за повною, так і за короткою та довідковою структурою, використовуючи дані відповідних маси-вів.

Хостинг від uCoz | Середа, 01.05.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS