Рівень соціальної ефективності менеджменту персоналу характеризується такими показниками і критеріями, які відображають різні аспекти привабливості чи непривабливості роботи в даному трудовому колективі, задоволеності чи незадоволеності людей роботою в широкому аспекті. Частковими показниками соціальної ефективності менеджменту персоналу є : - динаміка зростання реальної заробітної плати найманих працівників; - гарантії зайнятості на тривалий період часу (відсутність загрози втратити роботу); - стабільність кадрового складу; - стан умов праці та культурно-побутового обслуговування на виробництві; - можливості навчання і професійно-кваліфікаційного просування; - рівень соціального страхування; - соціально-психологічний клімат у структурних підрозділах і на підприємстві в цілому. Загальний рівень соціальної ефективності менеджменту персоналу можна оцінити через показники задоволеності працівників роботою, який визначається на підставі цілеспрямованих соціологічних досліджень.