Головна     Економіка    Наука       Реєстрація   Вхід
Категорії розділу
менеджмент персоналу
інформаційний менеджмент
стратегічний менеджмент
податковий менеджмент
Податковий менеджмент підручник
основи фінансового менеджменту
підручник фінансовий менеджмент
фінансовий менеджмент поддєрьогін
Поддєрьогін фінансовий менеджмент, підручник із предмету
Банківський менеджмент
Все про банківський менеджмент у статтях із підручника про банківський менеджмент
інноваційний менеджмент підручник
Все про інноваційний менеджмент, або менеджмент інновацій
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Підручник з предмету менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Головна » Статті » Менеджмент » менеджмент персоналу

Соціальна ефективність менеджменту персоналу


Рівень соціальної ефективності менеджменту персоналу характеризується такими показниками і критеріями, які  відображають різні аспекти привабливості чи непривабливості роботи в даному трудовому колективі, задоволеності чи незадоволеності людей роботою в широкому аспекті.
Частковими показниками соціальної ефективності менеджменту персоналу є :
-    динаміка зростання реальної заробітної плати найманих працівників;
-    гарантії зайнятості на тривалий період часу (відсутність загрози втратити роботу);
-    стабільність кадрового складу;
-    стан умов праці та культурно-побутового обслуговування на виробництві;
-    можливості навчання і професійно-кваліфікаційного просування;
-    рівень соціального страхування;
-    соціально-психологічний клімат у структурних підрозділах і на підприємстві в цілому.
Загальний рівень соціальної ефективності менеджменту персоналу можна оцінити через показники задоволеності працівників роботою, який визначається на підставі цілеспрямованих соціологічних досліджень.

Хостинг від uCoz | Понеділок, 29.04.2024 | Вітаю Вас Гість | RSS