Урок № 59
Григір Тютюнник. «Дивак»
Мета: допомогти учням усвідомити ідею неповторності й багатства внутрішнього світу людини, що утверджується в оповіданні; з’ясувати художні особливості твору, його красу; розвивати навички виразного читання, аналізування твору
Очікувані результати: учні розуміють зміст оповідання, уміють складати план до характеристики образу, висловлюють власні міркування про характер хлопчика Олеся та його незвичайну поведінку.
Теорія літератури: оповідання, його особливості; головний та другорядні герої; художні засоби.
Обладнання: підручник, портрет Гр. Тютюнника, текст оповідання «Дивак», ілюстрації до нього
Тип уроку: комбінований.
§ І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку
Вступне слово вчителя.
Залишатися людиною завжди — у малому й великому — нелегко. Навіть дорослі час від часу не справляються
...
Читати далі »
Переглядів:
3077
|
Додав:
admin
|
Дата:
20.05.2014
|
|
УРОК № 46
Тема: Тематична контрольна робота . «Із літератури романтизму. Творчість Е. Т. А. Гофмана, Г. Гейне, А. Міцкевича, Дж. Г. Байрона»
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань із теми; розвивати уміння застосовувати
набуті знання практично, логічне мислення, зв’язне мовлення; уміння концентрувати
увагу, виділяти найголовніше.
Обладнання: зошити учнів.
ХІД УРОКУ
I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
II. ЗАСТОСУВАННЯ УЧНЯМИ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК
Виконання тестових завдань.
Початковий рівень
1. Романтизм зародився на межі:
а) XVI—XVII ст.;
б) XVII—XVIII ст.;
9 в) XVIII—XIX ст.
2. Романтизм як літературний напрям визрів у надрах:
а) Просвітництва;
9 б) класицизму;
в) бароко.
3. Фраза: «Письменники XIX століття — діти Французької революції»,— нале-жить:
9 а) В. Гюго;
б) Е. Т. А. Гофману;
в)
...
Читати далі »
Переглядів:
5706
|
Додав:
admin
|
Дата:
20.05.2014
|
|
Уроки № 7–8
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання з обрамленням на основі почутого
Мета: навчити учнів складати усні й письмові твори-оповідання з обрамленням; удосконалювати здатність грамотно викладати думки; розвивати усне й писемне мовлення
Очікувані результати: учні складають усні й письмові твори-оповідання з обрамленням, підпорядковуючи висловлювання темі та основній думці, будуючи в логічній послідовності за самостійно складеним простим або складним планом.
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, зразок твору-оповідання з обрамленням
Тип уроків: застосування знань і формування вмінь.
§ І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроків
1. Проблемні завдання і питання.
— Пригадайте який-небудь випадок, свідком котрого ви були, що його можна покласти в основу оповідання.
— Чому в основу оповідання зазвичай покладено розповідь про
...
Читати далі »
Переглядів:
5928
|
Додав:
admin
|
Дата:
20.05.2014
|
|
Урок № 45
ЗНАЧЕННЯ ВОДИ В ПРИРОДІ.
ВИКОРИСТАННЯ ВОДИ ЛЮДИНОЮ
Мета уроку: ознайомити школярів зі значенням води в природі, з видами забруднення во-ди, способами її охорони, пояснити способи використання води людиною, навчити створювати буклети-пам’ятки; розвивати пам’ять, увагу та логічне мислення уч-нів, відпрацьовувати навички пошукової діяльності на уроці, залучати школярів до активної участі в навчально-виховному процесі; виховувати дбайливе ставлення до водних ресурсів планети.
Очікувані результати: учні знають про властивості води; наводять приклади викорис-тання води людиною та значення води в природі; використовують додаткові дже-рела інформації для виконання навчального завдання, вивчену лексику в самостійних усних повідомленнях.
Базові поняття та терміни: вода, водні ресурси, забруднення (хімічне, біологічне, радіоа-ктивне, механічне).
Обладнання:
Переглядів:
11764
|
Додав:
admin
|
Дата:
20.05.2014
|
| |