Компанія, яка хоче вийти на зарубіжні ринки з якимось одним або декількома видами нової продукції, як правило, вводить посаду керуючого з експорту, який підпорядковується керівникові відділу маркетингу. Компанії, які значно збільшили обсяг продажів на зарубіжних ринках, зазвичай починають вивчати можливість створення у відповідних країнах своїх виробничих потужностей. Але частка зарубіжного продажу в загальному обсязі реалізованої продукції може залишатись відносно невеликою. Внаслідок подальшого зростання своєї ділової активності на міжнародних ринках, компанія створює спеціальні міжнародні відділення. При цьому, всі функції, що забезпечують діяльність компанії на зарубіжних ринках, конценгруються в цьому підрозділі. Вводиться посада керівника підрозділу, який підпорядковується президентові фірми. Як правило, такий керівник має досить широкі повноваження в усіх функціях і видах діяльності зарубіжних Існує кілька видів управлінських структур, в т.ч.такі як дивізіональні. Особливість д
...
Читати далі »
Переглядів:
4239
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
1739
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
3454
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
1426
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
2021
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
3242
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
2808
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
2499
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Переглядів:
7755
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Стратегічне планування є однією з основних функцій стратегічного управління, яке являє собою процес прийняття управлінських рішень щодо стратегічного передбачення (формування стратегій), розподілу ресурсів, адаптації компанії до зовнішнього середовища, внутрішньої організації.
Стратегічне планування - це процес визначення основних дій і рішень, які приводять до розробки специфічних стратегій, призначених для досягнення поставлених цілей. Стратегічне планування має на меті довгострокове забезпечення результативності підприємства та освоєння його нових можливостей.
Стратегічне планування визначається такими ознаками:
— на відміну від довгострокового екстраполятивного планування, коли прогноз розроблявся кожною функціональною службою, яка мала на меті свої власні інтереси, стратегічне планування базується на принципово новому підході до прогнозування стану навколишнього середовища - виділяються стратегічні зони господарювання (СЗГ) та стратегічні господарські центри (СГЦ). СЗГ
...
Читати далі »
Переглядів:
2098
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
|
Створив ось сайт,прагну щось досягти цим,бо прочитав,що так можна заробляти певні дзеленькачі,які наповнять мої порожні кишені.
Переглядів:
765
|
Додав:
Dnister
|
Дата:
11.11.2010
|
| |